Inblick



Tisdag 24/11 2009

Jag kollade här om dagen på vad ena dottern höll på med framför datorn. Jag bloggar, sa hon.
Jaha det var ju ovanligt, sa jag lite ironiskt. Men i samma stund jag sa det så slog det mig att jag aldrig har gjort det själv.
Nånn gång i livet måste man väll ha haft en blogg tänkte jag och lät mig läras i grunderna.

Så nu är jag här, grön som få, men med iver att få en inblick i en bloggares liv. Märker redan nu att hjärnan tar kreativt nya banor om hur det här experimentet ska genomföras.
Något mål eller slutresultat för bloggen har jag inte så det får blir som det blir.

Bilden nedan är inte tagen i dag utan för någon månad sedan, men faktiskt så sken solen en kort stund här mitt på dagen i dag också.

Är det någon som ser var bilden är tagen?
Ledtråd: Någonstans på Öland förståss.








Dagens "grejj" är hämtad frå boken "Osed och ordsed, 1234 gamla svenska ordspråk."
En later tjuv skadar mindre än en tröger dräng.
Tänk på den!

Allmänt | |
Upp