Bråda tider

16/4 2014
Härliga tider, strålande tider, bråda tider.
 
Alltid kan man skylla på något när inläggen inte droppar in fullt så ofta som man skulle vilja.
 
 
För drygt ett år sedan var jag i New York, en resa som verkligen satt sina spår.
och det har nog inte gått en dag som jag inte har tänkt på Central Park.
Här är mitt blogginlägg om den dagen. http://kallebaatur.blogg.se/2013/april/antligen-central-park.html
 
Dit måste jag igen.
 
Under påsken blir det mest näräventyr, men en tur lite norrut i landet ska det bli, där finns något som redan har öppnat en ny värld för mig, jag återkommer om det. Det ser jag fram emot. Hoppas på några blogginlägg också. Uppslagen till inlägg börjar lägga sig kö, nu ska de bara ut också. 
 
 
Den här envisa vildapeln har jag följt genom åren. nu är den i stort sett död och när de tunnare grenarna faller av så blir den mer distinkt, där i sitt hörn i skogen. När tjejerna var små kallade vi den för "Gammelmor pilträd", Ni som sett Pocahontas kanske förstår hur vi tänkte.
 
Ha nu en bra inledning på påsken kära vänner.
 
 
 
FRID
 
 
 
 
 
 
 
Foto och illustration | |
Upp